1 STRANICA NA GOOGLE-U.

NAŠE USLUGE
Our Service

NAŠE USLUGE

Naše usluge su razlog zašto su digitalni otisci naših klijenata besprijekorni. Saznajte više o njima:

SEO

Što je seo? Vječito pitanje na koje agencije vješto izbjegavaju odgovoriti. Mi nismo još jedna agencija u nizu.

Saznaj više
Za pronalazak rješenja, novih informacija te istraživanje proizvoda i usluga, današnji kupci se u sve većem broju oslanjanju na “tražilice” ili internetske pretraživače poput Google-a. Tražilice su danas uobičajeni dio naše svakodnevnice. Osim što je ovakav razvoj tehnologije i navika povoljno djelovao na potrošače, koji su sada u boljoj poziciji jer imaju mogućnost “izbora”, tražilice predstavljaju i ogroman potencijal za tvrtke svih vrsta i veličina koje žele biti pronađene u tražilicama i tako doći do novih potencijalnih kupaca. Što je SEO? SEO, Search engine optimization ili optimizacija web stranica je područje razvoja web stranica kojim se nastoji poboljšati pozicija određene web stranice u tražilicama. Bolja pozicija u tražilici postiže se prilagodbom web stranice posjetiteljima, povećanjem intuitivnosti arhitekture web stranice, izradom kvalitetnog i odgovarajućeg sadržaja te poštujući ostale tehničke uvjete i kriterije koje tražilice nalažu. SEO u cijelini predstavlja široko i specijalizirano područje digitalnog marketinga koje zahtijeva znanje, vrijeme, novac, alate i iskustvo. Za postizanje kvalitetnih i dugoročnih rezultata najbolje ga je prepustiti u ruke stručnoj SEO agenciji. Cijena optimizacije web stranice ovisi o više faktora, od opsega posla, vremenskih rokova, do vrste i složenosti tekstova koje je potrebno napisati te se formira od slučaja do slučaja.

SEM

Želite da vaš brend iskače iz paštete ali ne u lošoj konotaciji? SEM je ono što vam treba.

Saznaj više
SEM je skraćenica za “Search engine marketing” što označava metodu digitalnog marketinga pomoću koje povećavamo posjetu web stranice kupnjom reklama, odnosno plaćenim oglašavanjem u tražilicama kao što je Google. Za razliku od SEO optimizacije koja zahtijeva vrijeme i kvalitetne tekstove te koja rezultate ostvaruje kumulativno, plaćenim oglašavanjem moguće je povećati promet i prodaju na web stranici gotovo instantno. Prednosti su plaćenog oglašavanja:
• Otvara mogućnost prikazivanja oglasa pred ogromnom publikom koja dijeli iste ili slične interese
• Povećava doseg
• Dostupno je za svaki budžet
• Omogućava precizno targetiranje
• Povećava “Brand awareness”
• Dostupna je iscrpna analitika
Kada govorimo o plaćenom oglašavanju, jedna od najboljih platformi za to je Google Ads, to jest Google-ova vlastita oglašivačka mreža koja omogućava oglašavanje po modelima PPC (pay per click) , CPM (cost per thousand impressions) te bannerima i multimedijskim oglasima na Google Adsense mreži. Najraširenije vrste oglasa na Google Ads mreži su Display i Search oglasi. Pored plaćenog oglašavanja u tražilicama, moguće je i plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama kao što su oglašavanje na Instagramu te oglašavanje na Facebooku. Nikako ne smijemo zaboraviti Youtube, koji je danas druga po redu najveća tražilica na internetu s više od milijardu pregleda dnevno, a također omogućava plaćeno oglašavanje.

WEB DESIGN

Budite benchmark konkurenciji. Imajte dizajn kojeg svi pokazuju UX/UI dizajneru i kažu “ovakvu web stranicu želim!”.

Saznaj više
Zbog brzog razvoja tehnologije, potrošačke navike su se promijenile. Potrošači danas manje odlaze u fizičke trgovine, a sve više služe se internetom. Prije svake kupovine informacije, proizvode i usluge koje ih zanimaju traže na internetu, a tek nakon što saznaju dovoljno, donose odluke o kupovini. Web stranica danas je prva dodirna točka između potrošača i vašeg brenda, a prvi dojam i odluku o tome hoće li nastaviti suradnju ili ne potrošači stvore za svega nekoliko sekundi. Kvalitetna web stranica koja prati najbolju praksu web dizajna nudi brojne prednosti; omogućava online prisutnost od 0-24, jednostavno dijeljenje informacija s kupcima, povezivanje svih kanala društvenih mreža na jedno mjesto, stvaranje publike vjernih kupaca, smanjenje troškova poslovanja, jačanje kredibiliteta brenda i doseg do potrošača bez obzira na geografske granice. Ono što obilježava najbolji web design su lakoća korištenja i kretanja po web stranici, estetska privlačnost i fokusiranost na posjetitelje, a sve to u skladu sa identitetom brenda koji se predstavlja. Uz to, web stranica danas mora biti responzivna, kako bi posjetiteljima omogućila ujednačeno iskustvo bez obzira na vrstu uređaja koji koriste. Digital Link agencija između ostaloga specijalizirana je za izradu web stranica za restorane, hotele i apartmane, web shopove te kompletne CMS sustave.

SOCIAL

Svi su nas pitali – ovu rečenicu sigurno nećete vidjeti na svojim društvenim mrežama. Ako nama prepustite održavanje.

Saznaj više
Društvene mreže su internetske stranice i web aplikacije koje korisnicima omogućavaju međusobnu komunikaciju i povezivanje, kreiranje i dijeljenje foto, video, tekstualnih i audio sadržaja te drugih oblika multimedije. Društvene mreže poput Facebooka, Instagrama, Twittera, Pinteresta i Snapchata koristi više od 2.8 milijardi korisnika interneta, a taj broj će se prema dostupnim podacima samo povećavati zbog sve raširenije upotrebe pametnih telefona. Uz Facebook, koji je danas vodeća društvena mreža s 2.38 milijarde aktivnih mjesečnih korisnika, danas je vrlo popularno i oglašavanje na Youtube-u te Instagram oglašavanje. No osim što su društvene mreže korisne korisnicima u svrhe zabave, informiranja i učenja, tvrtkama diljem svijeta otvorile su i nove prilike za marketing društvenih mreža, to jest da se oglašavaju na jednostavan, brz i učinkovit način. Ako se koriste na ispravan način i uz dobro osmišljenu strategiju, social media marketing tvrtkama potencijalno može omogućiti:
• Smanjenje troškova tradicionalnog marketinga
• Povećanje broja posjetitelja web stranice
• Povećanje angažmana korisnika
• Doseg međunarodnih tržišta i kupaca
• Precizniji targeting potencijalnih kupaca
• Brojne mogućnosti networkinga
Digital Link je agencija za digitalni marketing koja između ostalog nudi i usluge marketinga društvenih mreža kao što su:
• Facebook marketing
• Instagram marketing
• Twitter marketing
• Pinterest marketing
• Youtube oglašavanje

BENCHMARKING

Gdje se oglašavaju vaši konkurenti? Koje strategije koriste? Mi znamo odgovor.

Saznaj više
Ulažete li ili tek planirate uložiti sredstva u digitalni marketing, neka od pitanja koja vas sigurno zanimaju jesu – koliki povrat investicije ili ROI možete očekivati, kako napredujete ili kako stojite u usporedbi s konkurentima? Pitanja su sasvim opravdana i logična, a odgovore na njih daje nam benchmarking. Benchmarking je proces ili metoda koja nam služi kako bismo mogli utvrditi rezultate i napore uložene u digitalni marketing te ih usporediti s rezultatima konkurencije ili cijele industrije u kojoj tvrtka posluje. Benchmarkingom pratimo, mjerimo i analiziramo uspjeh ili neuspjeh strategija digitalnog marketinga te na taj način osiguravamo da kampanje uvijek donose željeni rezultat. Benchmarking koristimo neovisno o kanalu, to jest neovisno radi li se o SEO optimizaciji, marketingu društvenih mreža, content marketingu, e-mail kampanjama ili plaćenom PPC oglašavanju. Pored svega toga, benchmarkingom dobivamo uvid u slabe točke vlastite digitalne strategije i područja u kojima je moguće ostvariti bolje rezultate. Benchmarkingom su obuhvaćene sljedeće metode, prakse i alati:
• Istraživanje i analiza konkurencije određene tržišne niše
• Proces razvijanja strategije za kampanje
• Implementacija alata za praćenje i mjerenje rezultata (Google Analytics, Google Search Console)
• Izrada analitičkih izvještaja

EDUKACIJE

Kada objavljivati na Instagramu? Kako čitati Google Analytics report? Ako ste ovo ukucali u Google-našli ste nas i mi ćemo vas naučiti kako.

Saznaj više
Marketing je oduvijek bio osnova uspješnog poslovanja no brzim razvitkom tehnologije i sve raširenijom upotrebom interneta promijenio se i način na koji pristupamo marketingu. Danas više od 4.3 milijarde ljudi diljem svijeta koristi internet, a nevjerojatan broj od 3.2 milijarde ljudi služi se nekom od najpopularnijih društvenih mreža poput Facebooka, Instagrama, Twittera ili Youtubea, Klasične metode marketinga sve više zamjenjuje digitalni marketing u svojim raznim oblicima te kanali poput društvenih mreža, internetski pretraživači i platforme za plaćeno oglašavanje poput Google Ads-a postaju osnove današnjeg digitalnog marketinga. Kako bi iskoristili sav potencijal digitalnog marketinga, koji se strahovito brzo mijenja i napreduje, potrebno je ostati u korak i kvalitetno educirati sebe, ako marketing radite samostalno i svoje zaposlenike. Ako ste brigu oko digitalnog marketinga prepustili agenciji za digitalni marketing, edukacija je također bitna kako bi zajednička suradnja oko ispunjenja poslovnih ciljeva bila na najvišoj razini. U sklopu svojih usluga nudimo edukaciju za pravilno korištenje društvenih mreža u digitalnom marketingu (Facebook, Instagram, Youtube, Twitter, Pinterest, Linkedin), edukaciju za uspješno postavljanje ciljeva (KPI), edukaciju za Google oglašavanje u različitim oblicima (Google Ads, search kampanje, display kampanje, Youtube kampanje).

COPYWRITING

Copywriting je puno više od pisanja da bismo zadovoljili Google robote. Copywriting je osobna iskaznica vašeg brenda.

Saznaj više
Kvalitetna web stranica danas je najčešće prva dodirna točka između poduzeća i kupca te jedan od najvažnijih marketinških alata u arsenalu svakog poduzeća. Predstavlja svojevrstan online izlog kroz koji kupci mogu proviriti kako bi saznali više o vašemu brendu i proizvodima/uslugama koje nudite. No da bi web stranica ostvarila rezultate, potreban je dobar copywriting. Copywriting ili kreativno pisanje definiramo kao sadržaj kojemu je cilj potaknuti čitatelja da poduzme akciju. Ta akcija može biti kupovina, preuzimanje e-vodiča ili dijeljenje sadržaja. Za razliku od content marketinga ili sadržajnog marketinga kojem je cilj informirati, cilj copywritinga je navesti čitatelja na konkretnu akciju – najčešće direktnu kupovinu. Copywriting se koristi gotovo svugdje – u Facebook oglasima, naslovima i opisima Google Ads-a, u opisima Youtube videa, u prodajnim tekstovima i landing stranicama, e-mail kampanjama i slično. Sadržaj koji se nalazi na web stranici ili copy, mora biti jasan, precizan, uvjerljiv, zanimljiv, strukturiran za lako i brzo čitanje, sa točno određenom svrhom i ciljem te mora precizno navoditi posjetitelja po web stranici. Digital Link, agencija za digitalni marketing između ostalog nudi usluge copywritinga za web stranice, društvene mreže (Facebook, Instagram, Twitter), plaćeno ili PPC oglašavanje te email newslettere.

CONTENT MARKETING

Pisanje newslettera i blogovi su passé? Tko vam je to rekao, lagao vam je.

Saznaj više
Navika današnjih potrošača je da se prije svake kupovine detaljno informiraju i saznaju što više o proizvodu/usluzi koju namjeravaju kupiti te ako je moguće naprave usporedbu više proizvoda/usluga od različitih proizvođača kako bi donijeli promišljenu odluku. Kako bi tvrtke zadovoljile ovu potrebu, to jest zahtjev potrošača, ulažu u content marketing ili sadržajni marketing. Content marketing se javlja u raznim oblicima, a vrijednost mu je u tome što daje kupcima vrijednost prije same kupovine te na taj način u očima potrošača postavlja brend kao autoritet. Druga vrijednost content marketinga je njegova nenametljivost, jer dobar sadržaj ne sili na kupnju, već privlači i informira. Content marketing razlikuje se od oglašavanja po tome što se nalazi na vlastitom mediju ili kanalu (web stranici) te predstavlja pull strategiju, a ne push strategiju – drugim riječima privlači, a ne forsira. Kvalitetan sadržaj također je i temelj SEO strategije. Content marketing javlja se u raznim oblicima. Najčešće su to blogovi, to jest kraći tekstovi duljine od 250-2000 riječi kojima je svrha informirati i zabaviti, ali postoje i druge vrste sadržaja koje svrstavamo pod marketing sadržajem poput:
• Pisanje blogova
• Izrada infografika
• Izrada e-knjiga
• Izrada Newslettera
• Case study ili izrada Case study-ja

DIGITALNA AGENCIJA

Zašto digitalna agencija? Jer vam štedi vrijeme, novac i živce.

Saznaj više
Brzi razvoj tehnologije, a naročito interneta drastično je promjenio način na koji kupci danas pretražuju robu i usluge te stupaju u kontakt s brendovima. Sve manje kupci kupuju izravno na fizičkim lokacijama, dok kupnja putem interneta postaje postaje sve učestalija i raste iz godine u godinu. Zbog takvog razvoja događaja tvrtke su prepoznale potencijal oglašavanja putem interneta i i narasla je potražnja za uslugama digitalnog marketinga, odnosno uslugama digitalnih agencija. Digitalni marketing je širok pojam, ali ga možemo definirati kao način oglašavanja i promocije proizvoda i usluga pomoću tehnologije, preciznije interneta. Pod okrilje digitalnog marketinga ubrajaju se brojne discipline, metode i prakse kao što su SEO (search engine optimization), SEM (search engine marketing), content marketing, marketing društvenih mreža, plaćeno oglašavanje, email marketing i mnoge druge. Prednosti agencije za digitalni marketing:
• Raspolaže stručnjacima specijaliziranim za određeni aspekt digitalnog marketinga
• Štedi vam vrijeme i novac
• Raspolaže potrebnim alatima i znanjem o njihovom korištenju
• Zna napraviti kvalitetan marketinški plan
• Svi rezultati se mjere i analiziraju
• Dugoročno je najisplativija opcija
Digital Link je full service marketing agencija sa sjedištem u Zagrebu, čiji tim se sastoji od specijaliziranih stručnjaka zaduženih za različite oblasti marketinga – od SEO-a, Copywriting-a, Web dizajna i Developmenta do Social media menadžmenta.

FOTO/VIDEO

“Dobar vizualni sadržaj zlata vrijedi i donosi konverzije” – Sokrat, vjerojatno.

Saznaj više
Profesionalna i kvalitetna fotografija u digitalnom marketingu igra neprocjenjivu ulogu. Ljudi su vizualna bića i pažnju im najlakše okupira vizualni sadržaj. Kompleksne informacije i velike komade teksta također je teško procesuirati brzo, a brzina i skeniranje informacija ono je što korisnici interneta danas očekuju. Prvo skeniranje, a tek nakon što utvrde da je to ono što ih zanima, nastavljaju s dubinskim čitanjem. Ako uz to u obzir uzmete i činjenice da imate svega 3 sekunde za zainteresirate posjetitelje i ostavite dobar prvi dojam te da kvalitetne fotografije postižu čak 94% više pregleda od tekstova bez fotografija, vrijednost profesionalne fotografije i video sadržaja postaje očigledna. Usluga profesionalnog fotografiranja obuhvaća izradu različitih vrsta fotografija u različite svrhe poput: Fotografiranja interijera, fotografiranja eksterijera, fotografiranja hrane i restorana, korporativna fotografija, fotografiranje događaja ili evenata te usluge fotografiranja i snimanja video sadržaja dronom. Usluga profesionalne fotografije može obuhvaćati i editiranje, to jest obradu fotografija profesionalnim softverskim rješenjima, izradu albuma i filmića te ostale slične usluge. Jedna od danas najpopularnijih vrsta sadržaja jest video, koji ovisno o kvaliteti pomaže povećati angažman korisnika i ojačati povjerenje u brend. U danas najtraženije vrste video sadržaja ubrajamo promotivne video materijale, korporativne video materijale te promo video za web stranicu.

IZRADA VIZUALNOG IDENTITETA

Znate ono kad vidite logo u Comic Sans fontu? E, to nismo bili mi.

Saznaj više
Znanstvena istraživanja iz polja psihologije pokazuju da ljudi u interakciji jedni s drugima u svega nekoliko sekundi stvore prvi dojam koji je kasnije teško promijeniti. Ista stvar vrijedi u svijetu marketinga. Da bi vaš brend na tržištu bio dobro prihvaćen od strane kupaca, bez obzira koristite li tradicionalni ili digitalni marketing, potrebno je da vaša poruka te vaši proizvodi i usluge ostave odličan prvi dojam na potrošača. U tome nam pomaže ako znamo činjenicu da su ljudi vizualna bića i da su čak 90% informacija koje primamo iz okoline vizualne. Marketinška istraživanja i praksa jasno pokazuju da ljudi vole vizualno prezentirane informacije – fotografije, grafikone, infografike, video te takve informacije ostvaruju veći anganžman publike. Prilikom dizajniranja vizualnih marketinških elemenata kao što su reklame, vizuali za Google oglašavanje ili objave za društvene mreže danas je između ostalog potrebno poznavanje ljudske psihologije, psihologije boja i dubinsko poznavanje ciljne publike. Kako bismo vam u tome pomogli, naše usluge obuhvaćaju digitalnu pripremu i izradu vizuala za digitalno oglašavanje, izradu vizuala za društvene mreže, dizajn vizualnog identiteta brenda, izradu logotipa, knjige standarda, vizitki, pozivnica, zahvalnica, poklon kartica i loyalty kartica te izradu drugih vrsta promo materijala, od flyera, postera do brošura.
Our Service